Skip links

15è Dimecres Porsche

La granissada i els models 944, els protagonistes del dimecres Porsche d’agost.

Aquest XV Dimecres Porsche va començar amb un esmorzar al punt de trobada, al Mas de la Sala de Sallent, on es van reunir els Porsches.

Seguidament, la ruta per carretera era un dels objectius de la jornada. Aquest cop, al coincidir amb una època estiuenca, van poder participar per primer cop amb nosaltres l’Anna i el Jordi, vinguts d’Arbúcies, amb un Porsche 944 MK1; en Jordi amb un 944 turbo, vingut de les terres de Lleida; l’Àngel amb un 996, vingut de Navarcles; i l’Ernest, un consumat “tifosi” de la firma italiana Lancia, que va ser tot un copilot de luxe pel Pere i el seu 997.

Els encarregats d’obrir camí van ser l’Enric i el Jordi. Tots dos guiaren el grup fins arribar al punt de reagrupament a Sanaüja. Un cop allà, hi va haver temps per a una breu pausa.

Seguidament, continuàrem el camí direcció a Montclar, això sí, amb una mica de pluja abans d’arribar a la capital del Solsonès. Un cop arribats al Pla de les Alzines, vàrem fer una foto del grup.

Abans de tornar a pujar als cotxes sentíem trons i el cel s’anava enfosquint. Cap dels assistents no ens podíem imaginar el patac d’aigua que ens esperava al final de la ruta.

En aquest sector, de Montclar a Avià, una forta granissada acompanyada d’un fort vent i molta aigua ens va fer partir una mica a tots els participants. Com anècdota, en Marcel va haver de baixar del seu 944 S per tal d’apartar una branca que hi havia enmig de la carretera. Sort que dinàvem al Restaurant La Cabana, prop de casa seva, perquè en Marcel va haver d’anar a canviar-se de roba ja que havia quedat xop com un ànec.

A La Cabana vam menjar tots junts gaudint de les vistes del local, amb bon menjar i millor companyia.

Moltes gràcies per participar i bones vacances a tothom.

Fotos: Pere Serrat, Anna Salomó, Jordi Pijuan i Club Històrics.

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència web.